Menjador escolar

El menjador escolar és un servei que s’ofereix en coordinació amb l’Escola Dr. Robert. Els àpats s’elaboren en la mateixa cuina de l’escola, a càrrec de l’empresa Serunión S.A.

Cal recordar com a novetat l’ampliació de l’espai de temps per dinar. Per aquest motiu i per atendre millor el servei de menjador, els alumnes de 3r i 4t també es traslladaran al menjador amb un monitor responsable. Amb aquesta mesura es pretén ordenar i agilitzar el servei de menjador i adequar-lo al marc legal vigent.

El menú és gratuït per als alumnes de fora del municipi. Per als alumnes del municipi que vulguin abonar-s’hi, l’import és de 6,20€. Els esporàdics han de comprar un tiquet de 6,80€.

L’empresa Serunión S.A. facilita, mensualment, la relació dels menús. Els alumnes a qui els calgui, de manera justificada, una variació en els menús previstos ho hauran de comunicar a consergeria.

Es recorda a les famílies la possibilitat d’acollir-se a les beques i ajuts de la Generalitat de Catalunya per al pagament d’una part de les despeses de menjador. Aquesta línia d’ajuts es pot sol·licitar a secretaria durant el mes de juny o setembre, en el cas d’alumnes nous.